پایگاه دانش داکتیو

به راهنمایی نیاز دارید؟

اگر در رابطه با کاربری سامانه داکتیو پرسشی دارید یا به دنبال موضوع خاصی هستید، در این بخش متن خود را جستجو کنید.

ورود به سامانه داکتیو

برای ورود به سامانه داکتیو باید نام کاربری و کلمه عبوری که مدیر سامانه برای شما ایجاد کرده است، را در صفحه لاگین وارد نمایید.

 

لازم به ذکر است که اگر «تیک مرا به- خاطر بسپار» را در هنگام ورود به سامانه بزنید در مراجعات بعدی در صورتی که از همان مرورگر استفاده کنید، مستقیم وارد سامانه خواهید شد.

 

صفحه ورود داکتیو

 

خطاهای متداول هنگام ورود به سامانه داکتیو

خطاهایی که ممکن است در هنگام ورود به سامانه با آن مواجه شوید به شرح ذیل می باشد :

 

خطای «نام  کاربری یا رمز عبور اشتباه می باشد»

اگر هنگام ورود به سامانه، با خطای «نام کاربری یا رمز عبور اشتباه می باشد» مواجه شوید، مشخصا به این معنی است که نام کاربری یا کلمه عبور خود را اشتباه وارد نموده اید که در این حالت یک کد امنیتی ظاهر می شود که لازم است آن نیز تکمیل نمایید.

 

خطای «ورود با حساب کاربری IP شما امکان پذیر نمی باشد»

اگر هنگام ورود به سامانه با خطای «ورود با حساب کاربری IP شما امکان پذیر نمی باشد» مواجه شوید، یعنی که با آی پی نامعتبری قصد ورود به سامانه را دارید و برای رفع این مشکل باید با مدیر سامانه ارتباط برقرار کنید. مدیر سامانه این امکان را دارد که IPهایی که امکان دسترسی به سامانه را دارند محدود نماید.

 

خطای «تعداد نشست های فعال شما به حد مجاز رسیده است»

اگر هنگام ورود به سامانه با خطای «تعداد نشست های فعال شما به حد مجاز رسیده است» مواجه شوید، یعنی که از مرورگرهای مختلف برای ورود همزمان استفاده نموده اید. بدین منظور لازم است حداقل یکی از نشست‌های قبلی خود را در مرورگرهای مختلف بسته، تا امکان ورود مجدد شما به سامانه فراهم شود.

 

خطای «امکان ورود به سامانه در خارج از محدودیت زمانی روزانه برای شما امکان پذیر نمی باشد»

اگر هنگام ورود به سامانه با خطای «امکان ورود به سامانه در خارج از محدودیت زمانی روزانه برای شما امکان پذیر نمی باشد» مواجه شوید، یعنی که ساعت مشخصی در روز برای ورود به سامانه تنظیم شده است. برای اطلاع از ساعت کاری سامانه، می توانید با مدیر سامانه ارتباط برقرار نمایید.

 

 

خطای «حساب کاربری شما غیر فعال شده است»

اگر هنگام ورود به سامانه با خطای «شما مجاز نیستید» مواجه شوید، یعنی که این حساب کاربری شما فعال نمی باشد. برای حل این مشکل می توانید با مدیر سامانه ارتباط برقرار کنید.

 

فراموشی و بازیابی رمز عبور

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، با زدن بر روی گزینه «رمز عبورتان را فراموش کرده اید» وارد صفحه بازیابی رمز عبور می شوید. در این صفحه می توانید اقدام به بازیابی رمز عبور خود نمایید، که نحوه عملکرد و جزئیات آن در مقاله «فراموشی رمز عبور»  به صورت کامل بیان شده است.

 

 

4/5 - (1 امتیاز)