پایگاه دانش داکتیو

به راهنمایی نیاز دارید؟

اگر در رابطه با کاربری سامانه داکتیو پرسشی دارید یا به دنبال موضوع خاصی هستید، در این بخش متن خود را جستجو کنید.

پیگیری فعالیت های صورت گرفته روی سند یا پوشه

یکی از قابلیت های سامانه داکتیو، مشاهده فعالیتهای صورت گرفته روی سند/پوشه موردنظر می باشد. همچنین این امکان وجود دارد که اقدامات صورت گرفته روی سند/پوشه ای که صاحب آن هستید و یا اگر آن را به اشتراک گذاشتید، به صورت ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال گردد.

تمامی فعالیت های انجام شده روی اسناد یا پوشه ها در سامانه داکتیو ثبت شده و قابلیت گزارش گیری آن به صورت کامل برای مدیران سامانه وجود دارد.

مشاهده فعالیت های یک سند یا پوشه

پس از انتخاب سند یا پوشه، از پنل سمت چپ، با انتخاب تب «فعالیت ها» می توانید لیست فعالیت های صورت گرفته روی مورد انتخاب شده را مشاهده نمایید. در این تب می توانید لیستی از ۱۰ تا ۱۵ فعالیت اخیر سند/پوشه مورد نظر خود را مشاهده نمایید. هر مورد شامل اطلاعات زیر می باشد:

  • عنوان  آن فعالیت که شامل هر اقدام صورت گرفته رو سند/پوشه موردنظر می باشد.
  • زمان انجام آن فعالیت
  • کاربر انجام دهنده آن فعالیت 
فعالیت های صورت گرفته روی یک سند/پوشه در قسمت فعالیت ها
فعالیتهای صورت گرفته روی یک سند/پوشه هنگام اشتراک گذاری می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

فعال سازی دکمه پیگیری

با فعال کردن دکمه پیگیری می توانید هر اقدامی که روی سند/پوشه مورد نظر صورت می گیرد و یا به اشتراک گذاشته می شود را به دو صورت پیامک و یا ایمیل دریافت نمایید. برای این منظور با کلیک راست روی سند/پوشه مورد نظر، گزینه «پیگیری» را انتخاب نمایید. در مقاله «دریافت اعلان مناسب » توضیحات کاملی در مورد نحوه فعال سازی و دریافت اعلان ارائه شده است.

فعالیتهای صورت گرفته روی یک سند/پوشه هنگام اشتراک گذاری می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

غیرفعال کردن دریافت اعلان

برای غیرفعال سازی اعلان های دریافتی، به دو صورت “غیرفعال کردن دکمه پیگیری” و “غیرفعال کردن اعلان ها در پنل پروفایل کاربری” می توانید اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)