پایگاه دانش داکتیو

به راهنمایی نیاز دارید؟

اگر در رابطه با کاربری سامانه داکتیو پرسشی دارید یا به دنبال موضوع خاصی هستید، در این بخش متن خود را جستجو کنید.

انتقال اسناد و محتوای فعلی به داکتیو

پس از استقرار سامانه داکتیو در سازمان، برای انتقال فایل های فعلی خود به سامانه، نسبت به حجم فایل های موجود، می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید. در حالت کلی، پیشنهاد ما برای انتقال فایلها به داکتیو بر اساس حجم فایل ها به شکل زیر می باشد:

تا ۱۰ گیگابایتتا ۱۰۰ گیگابایتبیش از ۱۰۰ گیگابایت
– آپلود از طریق پنل وب
– آپلود به شکل Drag & Drop
– استفاده از ابزار FTP
– استفاده از script آپلود پوشه  
– استفاده از script آپلود پوشه
– پیاده سازی و استفاده از اسکریپت سفارشی برای انتقال فایل

آپلود فایل ها از طریق پنل وب

اگر حجم فایل هایی که قصد آپلود آن را دارید از ۱۰ گیگابایت کمتر است، استفاده از پنل وب داکتیو یک راهکار خوب است. برای این کار می توانید پوشه مورد نظر خود در داکتیو را باز کرده و فایل ها را با کشیدن  و رها کردن (Drag & Drop) در پوشه مورد نظر بارگزاری نمایید. فقط اطمینان حاصل کنید که از مرورگر های به روز Firefox، Chrome، Edge و یا Safari استفاده کنید.

آپلود فایل ها از طریق ابزار FTP

در آینده امکان اتصال به داکتیو از طریق FTP ایجاد خواهد شد. با استفاده از این روش به راحتی می توانید حجم زیادی از فایل ها را از طریق FTP Client ها به سامانه انتقال دهید.

آپلود فایل از طریق Script آپلود پوشه

پس از استقرار سامانه داکتیو در سازمان یک تا دو مرتبه امکان استفاده از این روش وجود خواهد داشت. در این روش، یک هارد (حاوی تمامی اسناد و پوشه ها) به سرور اصلی متصل شده و با هماهنگی با تیم پشتیبانی داکتیو، پوشه مورد نظر به همراه تمامی فایل ها و پوشه های ذیل آن به پوشه مشخصی در داکتیو کپی می شود.

نکته: نسبت به حجم و تعداد فایل ها و پوشه ها، روال آپلود کردن و ایجاد پوشه ها، تا چند روز به طول انجامد.

پیاده سازی و استفاده از Script سفارشی جهت آپلود فایل ها و پوشه ها

در صورتی که قصد دارید به صورت سفارشی فایلها و پوشه هایی را که هم اکنون در بسترهای مختلف در سازمان شما قراردارند به داکتیو انتقال دهید، می توانید با اعلام نیاز به تیم پشتیبانی و فنی داکتیو و پرداخت هزینه مربوطه، به صورت سفارشی اقدام به انتقال فایل ها و پوشه ها به داکتیو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)