پایگاه دانش داکتیو

به راهنمایی نیاز دارید؟

اگر در رابطه با کاربری سامانه داکتیو پرسشی دارید یا به دنبال موضوع خاصی هستید، در این بخش متن خود را جستجو کنید.

نحوه نصب Web Edit

از قابلیت های کاربردی سامانه داکتیو امکان ویرایش اسناد با استفاده از ابزار وب ادیت (WebEdit) می باشد. با استفاده از این ابزار، برای به روز رسانی اسناد آپلود شده در داکتیو، نیازی نیست که سند را دانلود کرده، تغییرات را با نرم افزار مربوطه انجام داده و نسخه جدید را مجددا در داکتیو بارگذاری نمایید، تمامی این مراحل به صورت خودکار و بهینه توسط ابزار وب ادیت صورت می پذیرد.  

جهت نصب نرم افزار با کلیک راست بر روی یک فایل و انتخاب گزینه «باز کردن با ویرایشگر» در صورتی که نرم افزار WebEdit پیش از این روی سیستم شما نصب نشده باشد (یا در حال اجرا نباشد)، صفحه ای برای دانلود این ابزار نمایش داده می شود. 

نکته: در صورتی که این نرم افزار روی سیستم شما از پیش نصب شده باشد اما در حال اجرا نباشد، با عنوان docteavWebEdit قابل جستجو و اجرا خواهد بود.

باز کردن web edit در سامانه داکتیو
با انتخاب گزینه “باز کردن با ویرایشگر” آخرین نسخه نرم افزار جهت دانلود ارائه می شود

با توجه به نوع سیستم عامل خود نرم افزار ویرایشگر را دانلود و بر روی سیستم خود نصب نمایید.

دانلود نرم افزار ویرایشگر در سامانه داکتیو
ابزار وب ادیت برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک در دسترس می باشد

نکته: نرم افزار ویرایشگر سامانه داکتیو در حال حاضر برای سیستم عامل مک در دسترسی نمی باشد.

با نصب نرم افزار ویرایشگر، صفحه سامانه را مجددا راه اندازی نمایید تا مطمئن شوید با انتخاب گزینه «باز کردن با ویرایشگر» وارد  نرم افزار مربوطه باز می شود و صفحه مربوط به دانلود نرم افزار باز مجدد نمایش داده نمی شود.

همچنین در صورتی که WebEdit بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد، در نوار پایین ویندوز آیکون این نرم افزار که مشابه به لوگوی داکتیو است نمایش داده می شود.

ویرایش با ویرایشگر سامانه داکتیو
 پس از نصب نرم افزار ویرایشگر و راه اندازی مجدد سامانه، پنجره دانلود نرم افزار ظاهر نمی شود و می توانید از نرم افزار ویرایشگر استفاده نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)