پایگاه دانش داکتیو

به راهنمایی نیاز دارید؟

اگر در رابطه با کاربری سامانه داکتیو پرسشی دارید یا به دنبال موضوع خاصی هستید، در این بخش متن خود را جستجو کنید.

پنل ثبت نظرات روی اسناد

از قابلیت های سامانه امکان ثبت نظر روی اسناد/پوشه ها می باشد. با استفاده از این قابلیت، می توانید نظر خود را درمورد یک سند که قرار است با دیگر کاربران سامانه به اشتراک گذاشته شود، ثبت نمایید و از نظرات شما در مورد این سند اشتراکی مطلع شوند. برای نمایش پنل دیدگاه ها مربوط به هر سند یا پوشه، بعد از انتخاب آن آیتم، در پنل سمت چپ تب دیدگاه ها را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نظر

پس از انتخاب سند یا پوشه، برای ثبت نظر، باید از تب دیدگاه ها در پنل سمت چپ استفاده نمایید. در پایین این پنل، با کلیک در قسمت «یک دیدگاه بنویسید…»، امکان تایپ و ثبت نظر شما وجود دارد. 

با کلیک در قسمت مستطیلی، نظر خود را تایپ کنید و دکمه «ثبت» را انتخاب نمایید و در صورت منصرف شدن از ثبت دیدگاه گزینه «انصراف» را انتخاب نمایید.

نکته: در نسخه ی فعلی، امکان منشن کردن دیگر کاربران وجود ندارد، در نسخه های آتی، با نوشتن @ و انتخاب کاربر مورد نظر، می توانید در نظر خود وی را مخاطب قرار دهید.

ویرایش و یا حذف یک نظر

برای ویرایش/حذف نظری که پیش از این بر روی سند/پوشه مورد نظر ثبت کرده اید، ابتدا آن سند یا پوشه را انتخاب نمایید و پنل دیدگاه را از سمت چپ سامانه باز نمایید. در این پنل، نظرات ثبت شده بر روی سند/پوشه مورد نظر قابل مشاهده می باشد. با انتخاب گزینهدر مقابل نظر خود، لیست پیشنهادی برای ویرایش یا حذف باز می شود.

  • با انتخاب گزینه ویرایش، می توانید نظر قبلی خود را تغییر داده و پس از آن گزینه ثبت را انتخاب نمایید.
  • با انتخاب گزینه حذف، پنجره ای نمایش داده می شود و از شما می پرسد که برای حذف «آیا مطمئن هستید؟» که با انتخاب گزینه «بله، حذف شود» دیدگاه مورد نظر پاک می شود.
با کلیک روی سه نقطه، امکان ویرایش و یا حذف نظر خود را خواهیم داشت.
5/5 - (1 امتیاز)